Ionut Tabultoc

Ionut Tabultoc

20 iulie 2008

GALERIE FOTO / Oana Tabultoc

11 comentarii:

Anonim

ai prins'o in toata splendoarea :)) lasa'te frate de meseria asta ca nu e de tine ... Si ce gsp fotoreporter esti??? k nu vad sa pomeneasca cineva de tine pa gsp.ro .. te lauzi degeaba!

admin

copilu, daca nu-ti place , am sa te rog sa nu te uiti si in legatura cu GSP, nu tre sa-ti dau tie explicatii atat timp cat eu am contract cu ei si imi trimit in fiecare luna bani, indiferent daca scriu articole sau nu si atata timp cat FC BIOTOSANI nu ma ajuta nici eu nu pot scrie nimic in GSP, un singur articol am scris pana acum: http://www.gsp.ro/stire/niste-parasute-61393.html , in caz ca vrei sa vezi, poate cand v-a promova FC BOTOSANI voi face si eu un pas mare , si stii de ce? pentru ca sunt singurul fotreporter al Gazetei in Botosani....a, si nu ma laud eu, ma lauda altii care sunt in masura sa o faca, odata ce au auzit cei de la GSP de mine si m-au contactat inseamna ca ce am facut pana acum a meritat, bye si o zi buna

|

forta OANAAAA..... mie imi place de OANA.... E TARE SIMPATICA:)))))

Calinescu

Anonim

1st of all!
Nu sunt un copil - am 23 de ani spre informarea ta!
2nd: nu am "vazut" pe nimeni care sa te laude ci doar pe tine te'am "auzit".
3rd: din cate stiu candidatii pentru postul de reporter/fotoreporter pt gsp se autopropun prin c.v.-uri
4th: un singur articol publicat si acela de 18 randuri (cu cate 6 cuv pe un rand) nu e mare scofala = o putea face oricine


P.S.: Sunt patron la un club de karate din Brasov si poate ne trimiti un C.V. si faci rost de un job de fotoreporter. Trebuie doar sa faci cateva poze la turneele de TKD, MMA etc.

admin

asa e ai dreptate, am trimis CV la GSP si am fost ales, iar in leg cu ce ai zis tu , karate, nu ma tenteaza, poate daca vb altfel da :-j cauta in alta parte, fotografi mai buni , bye

Anonim

un mic sfat: incearca sa nu mai pui fel si fel de efecte la o poza cum ar veni marginile cu negru sau sa iti scrii numele pe ele - is facut de tine deci copyright-ul iti apartine - In felul acesta strici toata calitatea imaginii, iar asta prezinta un dezavantaj... in rest totul e OK, tine-o tot asa!! :)

Bogdan

Ma Ionut nu ii asculta pa toti bidonarii...
Stai si vezi de treaba ta ca faci bine ce faci ;)
Toate cele bune!

admin

Pentru andrei: - in leg cu marginile s-ar putea sa ai dreptate :-? cred ca nu ami pun, dar cu numele pe poze nu am cum, nu e vb de copiere ca nu de asta ma tem eu, sa ia poze cine vrea, dar daca tot le ia , macar sa-mi faca si reclama, daca nu scriam nu stia nimeni de mine pana acum, ms pt sfat ;)

|

Mai Johnyyy n-ai avut grija de Oana.... acum am vazut au cam muscat-o tantarii:)))))

Anonim

Buna! Nu te cunosc, nu am mai auzit de tine ca sportul nu e domeniul meu, dar imi plac foarte mult fotografiile tale! Eu am lucrat cu cativa fotografi din Bucuresti si pot sa spun ca nu sunt cu mult mai reusite decat ale tale! Bafta in continuare si tine-te de treaba, poate o sa colaboram mai tarziu!

Anonim

[url=http://www.drawingboard.org/blogs/?u=videoseallen1]Altdo Flash to AVI WMV DVD Converter and Burner 2.0[/url] [url=http://www.pinskerdream.com/bloghoster/?u=videosearabella5]Acala DVD Copy 2.9.1[/url]
Aglare Video to 3GP Converter Ease123 Video Splitter
http://www.adulthostedblogs.com/?u=videoseabel4 Xilisoft Video Converter 3.1.53.03
[url=http://www.blogportalen.no/blog/?u=videoseariadne4]Magic DVD Ripper 5.1.0[/url] [url=http://www.adulthostedblogs.com/?u=videoseabigayle9]FLAV FLV to MP4 Converter[/url]
Video Capturix 7.08 Video Watermarker
http://www.answerbag.com/profile/1238317 DVD Burning Xpress 3.30
Witcobber Super Video Joiner 5.4.0
my icq:858499940385

  © Template creat de Bogdan 2008

La inceput