Ionut Tabultoc

Ionut Tabultoc

7 iunie 2008

GRUPA A / Declaratii Elvetia-Cehia 0-1

Jakob Kuhn: "Elveţia merita măcar un egal"

Selecţionerul naţionalei Elveţiei, Jakob Kuhn, a declarat sâmbătă, după primul meci la Campionatul European, împotriva Cehiei, scor 0-1, că rezultatul partidei nu este unul corect şi gazdele ar fi trebuit să obţină măcar un egal, informează Reuters."Băieţii pot ieşi din stadion cu capul sus pentru că am făcut un meci destul de bun. Această înfrângere nu este meritată şi cred că am avut destule ocazii. Trebuia să obţinem măcar un rezultat de egalitate, dacă nu chiar să învingem", a declarat Jakob Kuhn, care a fost completat de mijlocaşul Tranquillo Barnetta: "Nu pot să spun decât că rezultatul este foarte dezamăgitor".
Karel Bruckner: "Este un rezultat foarte bun pentru noi"
Tehnicianul cehilor, Karel Bruckner, a spus că rezultatul este foarte bun: "Întotdeauna o să fie greu să joci împotriva Elveţiei, mai ales când evoluează acasă. A fost un joc foarte strâns şi foarte tacticizat. Acest lucru se poate schimba totuşi în partidele următoare. Este un rezultat foarte bun pentru noi".Autorul singurului gol al partidei, Sverkos, a precizat că este "în al noulea cer": "Acum am un sentiment fantastic, ce pot să zic? Sunt foarte fericit după ce am marcat şi cred că şi coechipierii mei ar trebui să fie, pentru că elveţienii au fost un pic mai buni decât noi. Cred că am avut şi ceva noroc în această partidă".

0 comentarii:

  © Template creat de Bogdan 2008

La inceput