Ionut Tabultoc

Ionut Tabultoc

16 mai 2008

INTERVIU / Iulian Suleap: "Nu mai ies ca nebunul in oras!"


Interviu cu Iulian Suleap:
Ionut Tabultoc: - Cum te simti la FCM Dorohoi?
Iulian Suleap: - La Dorohoi m-am antrenat si m-am pregatit bine, numai ca e nivelul slab de tot la judet.
I.T: - Leo Grozavu te-a mai urmarit la unele meciuri , stii cumva ce parere si-a facut?Te va lua in calcul pentru sezonul urmator?
I.S: - Asta intrebati-l pe el ca eu nu stiu ce sa zic, nu am vorbit cu el.
I.T: - In caz ca te va lua inapoi la FC Botosani,esti pregatit sa duci o viata extrasportiva buna ?Pentru ca ai vazut cati jucatori au fost exclusi aceasta.
I.S: - Eu mi am vazut de treaba mea si data trecuta, pentru ca eu nu am baut acolo cand ne-a prins LEO.Dar asta este,daca eram acolo normal ca eram vinovat.Acu am mai invatat cate ceva si ca orice om din greseli inveti.
I.T: - Asta inseamna ca esti pregatit pentru a reveni la FC BOTOSANI.
I.S: - Normal ca sunt pregatit,mereu am fost.Acum m-am linistit si-mi vad de viata cu iubita mea Aliss.Nu mai ies ca nebunul in oras,acum am o varsta cand trebuie sa mi fac si eu viata mea.

3 comentarii:

Anonim

merita sa revina la bt

admin

s-afacut baiat cuminte ;))

Anonim

cel mai bun cel mai frumos...ai sta si parul bine..sex simbol

  © Template creat de Bogdan 2008

La inceput